HTML

Kolbászra várva

2010. május 14-el megalakult az új magyar országgyűlés, kétharmados többséggel. A magam részéről szkeptikus vagyok az elkövetkezendő négy évvel kapcsolatban, én bízom benne, hogy alaptalanul.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Negyedik napja - Alkotmányozás

2010.05.17. 21:51 ATmannn

Hát megtörtént az, amire vártunk, vágytunk. Azért még szerencsére nem lefutott körök voltak ezek. A jogosítványos sztorin sokat agyaltam, hogy nyolc általánoshoz kell-e kötni. Nem vagyok benne biztos. Persze van egy halom érv, hogy aki vezetni tud, legalább "alapfokú" olvasási képességek birtokában legyen, bár az elmúlt évek megmutatták, hogy nem biztos, hogy aki elvégzi az általánost, az meg is érti amit olvas. Arról nem is beszélve, hogy egy diplomás ember is lehet paraszt az utakon.

Azt mondják, hogy "legyen ösztönző", hogy legalább a nyolc általános meglegyen. Miért van az a sejtésem, hogy ezzel annak a pár embernek a kenyerét vesszük csak el, akik vezetnek és mondjuk baromi jól... Ha már így alakult, akkor én azt visszamenőleges rendszerben nem tenném. Ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: alkotmány jogosítvány

A bejegyzés trackback címe:

https://kolbaszravarva.blog.hu/api/trackback/id/tr162014105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása